مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توریسم درمانی را از حوزه‌هایی دانست که در اداره‌کل امور بین‌الملل بایستی مورد توجه قرار گیرد و این موضوع با همکاری حوزه درمانی سازمان تأمین اجتماعی دنبال می‌شود.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توریسم درمانی را از حوزه‌هایی دانست که در اداره‌کل امور بین‌الملل بایستی مورد توجه قرار گیرد و این موضوع با همکاری حوزه درمانی سازمان تأمین اجتماعی دنبال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم گسترش فعالیت‌های بین المللی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی پتانسیل‌های بسیار خوبی برای گسترش فعلیت‌های بین‌المللی فراهم است و اداره کل امور بین‌الملل به عنوان یک مجموعه فرابخشی باید با تمامی حوزه‌های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی ارتباط نزدیک داشته باشد.

نوربخش همکاری بیمه‌ای با سایر کشورها برای تحت پوشش قرار گرفتن ایرانیان مقیم خارج کشور و همچنین ارائه خدمات به اتباع بیگانه مقیم ایران را از برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: اداره کل امور بین‌الملل می‌تواند در این رابطه نقش جدی داشته باشد.

وی توریسم درمانی را از دیگر حوزه‌هایی دانست که در اداره‌کل امور بین‌الملل بایستی مورد توجه قرار گیرد و این موضوع با همکاری حوزه درمانی سازمان تأمین اجتماعی دنبال می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان برگزار و دکتر فرهاد زرگری به عنوان مدیرکل جدید امور بین‌الملل جایگزین دکتر شیروان دارایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha